Sayfalar

HOŞGELDİNİZ, ŞEREF VERDİNİZ...

1 Nisan 2014 Salı

SANDIK DEDİ Kİ...






30 Mart günü seçimler yapıldı ve sandık son sözünü söyledi. Öyle şeyler söyledi ki sandık, 30 Mart 2014 seçimlerini, siyasi tarihimizin unutulmazlarının içine soktu. Peki ne söyledi sandık, neler dedi?

Sandık dedi ki; yolsuzluk ve rüşvet benim umurumda değil. Alan alsın, veren versin. Ben kendi rahatıma bakarım.

Sandık dedi ki; hukuk ayaklar altına alınmış, Anayasa ihlal edilmiş bana ne? Ben işime, gücüme bakarım.

Sandık dedi ki; özgürlükler kısıtlanmış, internete yasak getirilmiş, beni ilgilendirmez. Ben oyumu basar geçerim.

Sandık dedi ki; milletin …. koyan adama ihale verilmeye devam edilsin. Ben istikrardan yanayım.

Sandık dedi ki; Kur’an’la dalga geçilmiş, ayetlerle makara yapılmış bana ne? Ben inançlı adama oy veriyorum.

Sandık dedi ki; savcılar sürülmüş, polisler tasfiye edilmiş, soruşturmalar durdurulmuş bana ne kardeşim, Marmaray yaptı bunlar.

Sandık dedi ki; seçim meydanlarından edilen ağız dolusu hakaretlere hiç aldırmadım ben, sonuçta bana edilmedi ya.

Sandık dedi ki; gündem değiştirmek için kendi askerimizi öldürmeyi planlamaları sorun değil de, bu ses kaydını sızdıranlar vatan hainidir.

Sandık dedi ki; evdeki sıfırlanan paralar beni alakadar etmez kardeşim, zekat paralarıdır onlar, fakir fukaraya dağıtılacaktır.

Sandık dedi ki; Avrupa’dan ve medeni dünyadan gelen tepkilere ben kulak asmam, zaten Türk’ün Türk’ten başka dostu yoktur.

Sandık dedi ki; Güneydoğu’da fiilen bir devlet kurulmuş, yol kesip haraç kesiliyormuş söylentilerine bakma sen, Şırnak’a bile havalimanı yapılmış.

Sandık dedi ki; ihalelere fesat karıştırılmış, yandaş olmayan iş adamlarına ihale verilmemiş falan diyorlar ya, palavra, yolsuzluk olsa bu kadar yatırım yapılır mıydı?

Sandık dedi ki; mütahitlerden alınan paralarla medya grubu el değiştirmiş, adamlardan haraç keser gibi para alınmış diyorlar inanma, bu kadar duble yol yaptılar yahu.

İşte sandık bunları dedi.

Hz. Peygamber de bundan asırlar önce dedi ki; “Nasıl olursanız, öyle idare edilirsiniz.”

1 yorum:

  1. Öyle güzel ozetlemissin ki.. inanamiyor insan halkın böyle dusunmesine hala anlamlandirmaya çalışıyorum

    YanıtlaSil