Sayfalar

HOŞGELDİNİZ, ŞEREF VERDİNİZ...

25 Mart 2011 Cuma

CHP yüzde 25’i geçemez.. Çünkü..



Hikmet GENÇ / STAR 25.03.2011

‘Benim adım Kemal, parayı da bulurum..’ dediğinde pek ciddiye almadık...

‘Kurultay’ın cûşuhuruşuyla gaza gelmiştir, ağzından kaçmıştır..’ dedik...

Zira aklı başında hiç bir siyasetçi; ‘benim adımda keramet var, bana oy verin!..’ demez..

Üstelik, vakti zamanında yokluktan, parasızlıktan vatandaşa ekmeği dahi karneyle dağıtmış bir partinin lideri bunu söyleyecek?!..

‘Yok canım, ‘ironi’ yapmıştır!..’ dedik...

Yanılmışız...

Kılıçdaroğlu’nun önceki gün vatandaşa söylediğine bakın;

‘İktidar olduğumuzda bunları yapacağız diyoruz.. Kimin sözü bu?.. Unutmasınlar Kemal’in sözü bu..’

İşte bu kadar.. Onun adı Kemal, parayı da bulur, sözünü de tutar!...

Klasik ‘Gandi Gafları’dan biri değil bu.. Adam ciddi ciddi böyle söylüyor vatandaşa hitap ederken...

Sizin kabahatiniz kardeşim...

Adamı pohpohlayalım, köpürtelim, cilalayalım derken öylesine abarttınız ki!...

Buyurun bakalım, söylediklerinize kendisi de inanmaya başladı..

Bütün vaatleri ‘benim adım Kemal’ temeline dayanıyor..

Yerseniz!..

Adı Kemal olduğu için ne kadar para bulabilir, ya da ‘Kemal sözü’ ne kadar güvenilir bilemem.. Lakin ‘Kemal’in ‘ekonomi vizyonu’na referans olacak iki Kemal biliyorum..

Bir, kârla devraldığı SSK’yı zararla teslim eden Kemal..

İki, aylık taksitleri ödeyecek parayı bulamadığı için ‘halk tipi havuzlu villa’sını satmak zorunda kaldığını itiraf eden Kemal...

Ha, bizim hiç mi kabahatimiz yok?..

Var tabii..

‘Öyle vatandaşa dokunan Kemal, yumuşak huylu Kemal, dürüst Kemal, dingin Kemal..vs, demekle olmaz..’ dedik..

‘Yeni CHP, çizgilerini belirlesin, projelerini görelim hele..’ diyerek çok sıkıştırdık Kemal’i..

Sabredemedik.. Halbuki bekleseydik iktidara gelince görecektik zaten!..

Herneyse bizim de biraz iteklememizle seçimlere çeyrek kala, CHP mecbur kaldı ve alelacele projeler üretti!...

Bedelsiz(!) ‘bedelli askerlik’...,

6 aya kadar indirilecek askerlik...,

Yaz tatilinde askerlik ( hele bir de Ege, Akdeniz sahillerinde olacak var ya!..)

(Bu arada geçen sene ‘bedelli askerlik’ meselesi gündeme gelince CHP’li vekillerin nasıl şarladıklarını hatırlatırım..)

Her aileye 600, gerekirse 1200 TL. .. ( Kömüre, makarnaya oyunu satan bidon kafalıları kafalayacaklar ya!... N’oldu?.. Hani balık vermek yerine balık tutmayı öğreteceklerdi!.. Yoksa bu verecekleri para olta ve yem parası mı?!!..)

Tam bu satırları yazarken internet sitelerine yeni bir CHP projesi haberi düştü..

Akif Hamzeçebi açıklamış; ‘CHP İktidara gelirlerse 2-B yasasını çıkartacaklarmış..’

Yanlış anlamadınız.. 2-B Yasası...

Hani şu orman arazisi vasfını kaybetmiş yerlerin satışına ilişkin olarak AK Parti’nin Meclis’ten geçirdiği yasa...

Hani ‘orman arazileri peşkeş çekiliyor’ diye CHP’nin 2 sene önce Anayasa Mahkemesi’ne götürdüğü yasa!...

Şimdi de CHP’nin vaadi olmuş işte o yasa!...

( Kesin bunun da seçimlerle bir alakası yoktur!.. 2 sene önce orman arazisi vasfını kaybetmiş bir yer yoktu bu ülkede!..)

Velhasıl CHP’nin kaynak sorunu yok.. Onun adı Kemal olduğu için parayı bulabiliyor!..

Üstelik seçim vaatleri de güvence altında!.. Zira, ‘unutmasınlar Kemal’in sözü bu..’ diyor CHP lideri...

Peki bunlar CHP iktidarı için yeterli olur mu?..

Olmaz...

Siz göbeğini kaşıyan bidon kafalıları aptal mı sandınız?!..

Aha da yazıyorum buraya; CHP yüzde 25’i geçemez..

Nereden mi biliyorum..

Ee, benim adım Hikmet..

İsmimden menkûldür Hikmet’im, ben bilirim!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder